Wiedza to najlepszy prezent
Szczęścia, spokoju, pieniędzy i sukcesów w pracy – to jedne z najpopularniejszych życzeń, które słyszymy przy wigilijnym stole. Jeśli jednak chcemy przejść od życzeń do ich realizacji, będziemy potrzebować wiedzy i… kompetencji miękkich. Od zdolności negocjacyjnych, które pomogą w otrzymaniu podwyżki, przez łatwość przemawiania i opowiadania dobrych historii, niezbędnych do stworzenia silnej marki osobistej, aż po wytrenowanie… szczęścia! W poszukiwaniu pomysłu na prezent dla znajomych czy pracowników warto pomyśleć o czymś, co przybliży ich do zrealizowania marzeń, nawet tych z pozoru nierealnych. Czyli – zamiast gadżetów, które szybko wylądują w szufladzie, podarujmy wiedzę i kompetencje!
2018-12-18, 09:52

Zwyczaj wręczania świątecznych prezentów jest głęboko zakorzeniony w naszej tradycji. Składanie życzeń i kupowanie upominków to świąteczne rytuały – celebrujemy w ten sposób wyjątkowy czas w roku, sprawiając radość sobie i bliskim. Szukamy zazwyczaj prezentów, które ucieszą osobę obdarowaną, wpiszą się w jej zainteresowania czy pomogą rozwinąć nowe umiejętności. Znajomość pasji i gustu naszych najbliższych pomaga nam niezmiernie, ale kiedy szukamy drobiazgów dla pracowników czy kolegów z zespołu, stajemy przed nie lada wyzwaniem. Warto postawić na podarunki, które wspierają rozwój, ponieważ zdobywanie nowych umiejętności jest cenne dla każdego, niezależnie od statusu czy wykonywanego zawodu. Takie prezenty są uniwersalne, a jednocześnie wyróżniają się na tle innych świątecznych upominków.

Odkładanie marzeń na później leży w naszej naturze. Zanim pojedziemy w podróż życia, kupujemy kolejne książki, przewodniki czy podręczniki do nauki języka. Często zamiast działać i brać sprawy w swoje ręce, analizujemy, „gromadzimy materiały”. Czekamy na objawienie, na jakiś niewiadomy przełom, zamiast każdego dnia, małymi krokami, przybliżać się do postawionego sobie celu – mówi Patrycja Wojsyk, redaktor naczelna fiszki.pl. Dodaje też: Kiedy po raz pierwszy zetknęłam się z metodą nauki z fiszek, to była dla mnie rewolucja. Zrozumiałam, że nawet bardzo obszerna wiedza, przyswajana w małych ilościach, ale systematycznie, a do tego utrwalana i powtarzana, zostaje w pamięci na długo. Dlatego uważam, że bez względu więc na to, czy nasi najbliżsi chcą nauczyć się nowego języka czy np. zarządzania czasem, zawsze możemy im sprezentować zestaw fiszek. Dzięki temu pomożemy im zrobić pierwszy krok ku realizacji ich marzeń. I będziemy mieć satysfakcję z trafionego prezentu.

Polacy doceniają wartość wiedzy i chcą się nią dzielić z bliskimi. Świadczy o tym fakt, że książki znajdują się na liście najbardziej oczekiwanych prezentów. Jak wskazuje tegoroczne badanie Deloitte wśród krajów europejskich książki zajmują pozycję lidera (43%) na liście pożądanych podarunków[1].

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również sprawdzone narzędzia edukacyjne, które pozwalają nie tylko poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności, ale również je utrwalać. Prezent 

w postaci książki, szkolenia, internetowego kursu bądź narzędzia edukacyjnego będzie nie tylko miłym upominkiem, ale również motywacją do rozwoju.

[1] https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/pl/Documents/Reports/pl-raport-zakupy-swiateczne-2018.pdf?nc=1

KONTAKT / AUTOR
Dorota Steliga
www.dspectrum.pl
512-949-039
ZAŁĄCZNIKI
fiszki_2.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.